Att avstå


Blev inget ligga ihelgen och det känns riktigt bra. Det är ju inte som att man tar tillfället varje gång man får chansen. Sanningen är den att det många gånger ger en mer att låta bli. Ge en kille nobben är ibland en jävligt skön känsla. Dom vill ha en men får bara se men inte röra. Det är roligt att se hur dom kan sukta efter en, pika en för att man ska förstå vad dom vill utan att säga det rätt ut. För säger man aldrig vad man vill rätt ut kan ingen heller säga att man fick nobben.

Ibland inser man inte ens det själv utan ibland är det bara omgivningen som ser de självklara tecknen på att någon vill ha en. Jag är iallafall ofta väldigt naiv då jag själv inte är intresserad. Ser jag någon som enbart en vän så väljer jag omedvetet att förbise alla tecken på nått annat. Ibland funkar det, andra gånger inte..

/musen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0