Sweet like Honey.

Vem är jag? Det kommer ni aldrig få veta. På ett sätt är den här bloggen en slags lek med era hjärnor. Jag menar, jag kan vara vem som helst. Din bästa kompis, tjejen du ligger med, hon du kallar milf på stan, din jobbarkompis,  eller varför inte din flickvän? Grejen är att du aldrig kommer veta, det är dina fantasier som sätter gränserna för hur jag, Honey, ser ut.

Hur är jag? De andra tjejerna på bloggen kommer nog ångra sig när dom säger att jag är den mest "pryda" medlemmen i den här bloggen. Dom har så fel, men det gäller att spela spelet. Varför ligga med en kille första gången man träffas när man vet att han kommer försöka mer och mer för varje gång han ser dig. Spelet. Det handlar inte om att vara pryd, det handlar om att ha kontroll, det handlar om att allt är på mina villkor.
Samma gäller den här bloggen. Och jag vet att du tänder på det.
I'm not the stupid blonde, I'm not the mysterious black, so who am I?

/ HONEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0