Snaskan pratar allvar

Hej sötnosar!
Det har varit lugnt under julen, även på våran planet. Helt förklarligt. Så här inför det nya året tänkte jag att vi skulle prata lite allvar. Kanske kan det också ses som en påminnelse till mig själv...
En riktigt kvinna har alltid principer. Gränser, en moral, tankar om do's och dont's. Det är för mig mina gyllene regler. Innan du ska ut på äventyr och snaska lite, se alltid till att du är på det klara med dina egna värderingar och riktlinjer, dina principer. Jag har upptäckt att allt blir så mycket enklare om man håller sig till dem, och det blir också enklare ju mer tiden går.
Det kan handla om vad som helst, men i grund och botten handlar det för mig om respekt till mig själv. Jag skulle aldrig vara med en människa som får mig att må dåligt. En person som visar bristande respekt förtjänar inte mitt sällskap. Vad gäller sexbiten ligger jag (numer) aldrig utan kondom. Får jag inte själv ut något av ett möte så kan jag lika gärna vara utan och inga kvart-i-tre ragg.
Med mig får du en chans. Klantar du till det är du bränd. För alltid.
Skål och gott nytt år!
//Snaskan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0