Sexpartners och rumpsex

Igår prata jag med en snubbe i telefon. Han hade massa frågor till mig bland annat hur många jag legat med och om jag gillade analsex. Det var verkligen inget snuskigt samtal egentligen vi är enbart vänner. Jag svarade inte och han tyckte jag var tråkig så han tjatade på mig i otaliga minuter, han blev något av besatt av att veta. Han trodde antagligen inte jag svara för att jag skämdes eller något liknande men så är självklart inte fallet. Den stora anledning till att jag inte tala om det var mest för att jag inte får ut nått av det, det blev betydligt mer spännande för han just för att jag ville hålla det hemligt. Så vad tror ni? Hur många har vi legat med här i snuskburen? Vem gillar att få snoppen i rumpan och vem har inte ens provat?? Lite tidigt kanske för er att ha en aning men ni kan väl gissa. Roligt att höra villa uppfattningar ni redan hunnit bilda.

Telefonsamtalet igår avslöjade också att denna kille känt sig tvingad till analsex, dock hade tjejen börjar grina och tyckt det gjorde ont när han väl kommit in. Haha. Jag har alltid fått uppfattningen att det är killen som ofta vill stoppa in den i bajshålet. Så har det då varit för mig iallafall..


Puss och kram skumbanan
/Musen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0