Musen!

Honey förklarade på ett alldeles utmärkt sett vad den här bloggen går ut på och att ni som sagt aldrig kommer få veta vem vi är. Dock ska vi göra allt för att ni ska få lära känna oss. Ni ska få lära känna oss på ett sätt som inte ens våran närmaste vänner i livet gör. Ni ska få veta våra djupaste och sjukaste tankar.

Så vem är då jag i denna skara av idioter? Musslan som är stängd eller öppen? Det är svårt att förklara sig själv eller någon annan på ett rättvist sätt. Därför hoppas jag ni fortsätter följa oss för att se vilka olika sidor vi har.

Jag skulle åtminstone förklara mig som den mest bestämda tjejen av oss. På gott och ont. Jag har lätt för att avisa de människor jag inte vill ha att göra med dock har jag svårare med att påvisa dom jag faktiskt är intresserad av eller vill knulla skiten av. Jag vill borra mig in i deras hjärnor och veta exakt vad de tycker och tänker innan jag på riktigt slänger mig ut även om det bara skulle handla om ett ligg eller något annat simpelt. Jag tror jag har kontroll men ofta är jag den som i sluten ändan släpper på kontrollen alldeles för mycket. Dansar på bordet, skriker för högt eller knullar oskyddat. Allt handlar om kontroll. Sen om jag har den eller inte är en definitionsfråga.

Det här inlägget blev en aning krångligt, precis som jag är och kommer fortsätta vara. Ni lär märka!

/MollyMus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0