Konsten att suga kuk

Tack Honey att du gick ut hårt och genast kastade oss in i mitt favoritämne: kuksugningens ädla konst. För det är en konst, ett hantverk. Det är inget du lär dig göra genom att läsa en bok eller ens en blogg (även om vi i framtiden borde publicera lite tips). Du måste möta olika människor och olika kukar. Prata med kukbärarna, lyssna, ta till dig och vilja lära. Och träna. Träna massor.

Jag älskar att gå ner på knä framför dig. Du står upp, inbillar dig att jag är undergiven. En lustig känsla av din dominans, vad du tror, och vad jag vet. Du tror att du bestämmer, jag vet att jag gör det. Jag styr dig med små små rörelser. Har dig lindat runt mitt lillfinger. Bestämmer när vi ska sluta, eller om jag låter dig fortsätta tills du bönar efter mer. Och jag älskar det! T-o-t-a-l kontroll.

/Snaskan,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0