JOKERJÄVEL!

Tjooosan i trosan!
Första inlägget av mig i den här bloggen och får väl börja med att presentera mig själv:
Jokern heter jag, kan vara allt från en söndertofflad idiot till världens partyluder, välj själv! Jag kan vara tjock, jag kan vara smal. Jag kan vara blond, jag kan vara brunett. Jag kan ha sillisar, jag kan vara värsta plankan, osv, osv. Ingen kommer få veta vem jag är och det är det bästa.

Jag kommer upp som det där jobbiga kortet i kortleken, som alla väljer bort, som man egentligen inte "kan" spela med. Men sanningen är den att jag är farligast av dom alla, för jag vinner alltid. Kommer jag in i leken, spelet, kan ingen gå säker. Jag vet hur jag ska spela mina kort, och man sparar alltid essen till sist. Ingen kanske förstår nu, men det kommer. Det här är bara början, mina vänner.

I den här bloggen kommer ni få följa mig och mina galna vänner på sjuka äventyr, höra galna historier. Och inget kommer vara rumsrent, så VARNING till känsliga läsare!


-och kom ihåg, no action without protection!
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0