Jag skiter väl i om det är skönt för dig...

Min tur att presenter mig!

Draken, det blir nog bäst om ni kallar mig så. Jag äter männen levande och eldar kvinnornas insida. Jag kan få vem som helst att tänka två gånger bara genom en blick. Jag är sinnessjuk, har ingen skam i kroppen och lever för dagen.  Jag blickar inte bakåt mot dom som jag har lämnat på trottoaren blödande, alla får klara sig själv. Kalla mig inte kall, jag tänker bara på mitt bästa. Men jag döljer det för mina medmänniskor. Jag verkar som en söt och varm filur.. Sen lär ni känna mig!

 

Vi alla spelar våra spel, leker våra lekar, lägger våra kort. Men ingen av oss i denna blogg går in i spelet om vi inte vet att vi kommer vinna.

 

Männen må regera världen, men kvinnorna regerar männen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0