En ulv i fårakläder

Snaskan… Låter ju lite sjaskigt kanske du tycker. Men precis som en ulv i fårakläder är det sällan klokt att döma efter utseendet, ett första intryck eller ens ett första möte. Jag är slug på så sätt att jag är mycket anpassningsbar. Söt och oskyldig, oerfaren och kanske nästan lite rädd. I ena stunden.  Krävande, dominant och fruktansvärt bestämd i nästa.


Jag har blodtörstigt jagat efter mina byten. Ibland våldsamt, ibland slugt... Det var ju det där med anpassningsförmågan. Sällan missat med mina vassa pilar, men visst har det hänt. För varje gång har jag slipat mina vapen, tränat på taktiken och nu behöver jag aldrig mer ge upp. För varje villebråd och erfarenhet har viljan, strävan och hungern bara växt. Målmedvetet jagar jag hela tiden efter mer. Efter bättre. Efter längre och efter större kickar. Och när jag vet vad jag vill ha, då missar jag aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0