En kåt dag.

Tre dagar sen jag hade sex senast. TRE DAGAR SEN. Nej, det låter kanske inte så mycket för vissa, men tydligen är det det för mig. Hela dagen har jag gått runt och varit otroligt kåt, på skolan, eller jobbet, ni vet ju egentligen inte var jag är på dagarna. Och det är ju faktiskt inte kul när man inser att man inte kan göra något åt det. Det gick nästan så långt att jag funderade på att gå in på en toalett och "leka av mig". Men dra en gräns, alltså, någon måtta får det vara.
Har ni några tips på vad man kan göra när man inte har pojkvän/flickvän/kk, eller liknande i närheten som kan lösa problemet? Är det standarden; tänk på det äckligaste du vet, som gäller? Eller finns det något annat sätt? Nåja, nu ska jag sluta klaga. Fick mig en fin orgasm ikväll ändå, i min ensamhet i och för sig, men ack så bra ändå. Nu är det sovdags. Puss och gull.

/ Honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0