Domen

Jag har väl kanske besökt vårdcentralen sisådär hundra gånger för att försäkra mig om att jag inte har nån jävla könssjukdom. Jag hatar att använda kondom, det funkar inte alls. Det gör mest ont och förstör hela grejen med att ligga. Vill liksom känna kukhuden mot mina slidväggar. Jag har helt ärligt endast använt kondom 2,5 gånger i hela mitt liv. Senast var när en kille gav mig en släng klamme. Vi kunde inte alls hålla oss ifrån varandra även fast det var rätt dumt av oss att ligga när båda var smitthärdar. Vi använde kondom men efter ett tag blev båda så jävla avtända så vi var tvungen att ta av den och fortsätta utan. Jag har absolut inget problem att bli våt så vet egentligen inte vad problemet är. Säkert sitter det mest i mitt huvud. Träffade en skön barnmorska en gång som berättade att det viktigaste är att jag inte låter han komma i mig. Gillade som fan att hon verkligen förstod mitt problem och försökte ge mig tips. De flesta skulle nog be mig sluta tjåpa och säga åt mig att använda tre liter glidmedel eller nått liknande, för dem är kondomer människans bästa vän.

Det jag hade tänkt komma fram till med det här inlägget var väl att jag var till vårdcentralen och kollade om jag drabbas av klamydia eller gonorré tidigare i veckan och idag fick jag domen.... Jag blev friad, helt ren är jag, frisk och kry. Nu ska murran ut och leka igen, akta er!!!

/ MUSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0