Den som lever får se!

Nu är det snart nyår och jag befinner mig på en plats där jag inte riktigt bestämt mig om jag vill vara eller ej. Det är jobbigt med känslor så jag väljer eller åtminstone försöker lägga dom åt sidan ihelgen. Så nu till den stora frågan....
Blir det att ligga eller ej??! Den som lever får se! Jag funderar på att hålla mig resten av året men om musen tillåter det vet jag inte än. Kanske borde låta hjärnan bestämma för engångskull..

Har mina högrahänder eller fingrar kanske man måste säga med mig SNASKAN och DRAKEN. Vi kommer rocka fett och dansa skiten av de flesta svinen, håll tummarna för oss för vi är ute på okänd mark


Puss och gott nytt år
/Er alldeles egna MUS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0