Avsugningens världsmästare.

Jag har en fråga till er där ute. Om ni fick välja en sexuell akt ni skulle vara bäst på i hela världen, vilken skulle det vara? Slicka, suga, rida, runka, pulla? You name it. Kom igen killar och tjejer, give me some love och dela med er av era sexuella sidor.

För mig är valet självklart. Jag skulle välja att vara bäst i hela världen på Avsugningar. Detta av två anledningar.
1. Jag älskar helt enkelt att suga snopp, eller som vi säger på den här bloggen, KUK.
2. Ni alla vet att man kan bli rätt trött i munnen när man gör det, åtminstone tjejerna och bögarna vet, så jag menar, är jag bäst på det här kommer det ju gå snabbt för killen att komma. Dessutom kommer killen ha "a hallelujah moment" och inte klaga efteråt på att det gick för fort.

Vet ni vad det roligaste med det här inlägget är. Ni vet inte om jag är en brud eller en bög. Fantisera mera.

XOXO

/ Honey


Kommentarer
Postat av: Fraj

Jag är helt inne på din kuksugarlinje! ;)

2011-12-21 @ 13:50:46
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0